[hm] [archivo] [audio] Qué pasa con lo que teníamos en r23.cc?

3l3ctr0du3nd3 3l3ctr0du3nd3 en noblezabaturra.org
Mar Oct 26 13:31:11 CEST 2010

creo q acaracia se despisto y paso su respuesta a la lista :)

--
El preu que paguen les persones bones per la seva indiferència en els
assumptes públics és ser governats per malvats.