[Ag_lacomunal] Fwd: InfoDirecta. Presentació del grup de suport a Jesús Rodríguez

Míriam Blàzquez Mizzian comercial en directa.cat
Mar Jun 11 08:48:34 CEST 2024

Bon dia Sara, quina propostassa i gràcies per la part que ens toca ♥️

ho traslladaré a l'assemblea setmanal de dijous si us sembla bé sobretot
com a punt informatiu de la proposta que feu.

com a opinió personal, veig molt guai la possibilitat de que cada mes (o
cada dos mesos) ho assumeixie una coope.

Salut!
Mimi.

Missatge de sara.tunyi--- via Ag_lacomunal <
ag_lacomunal en listas.sindominio.net> del dia dl., 10 de juny 2024 a les
15:53:

--
*Míriam Blàzquez Mizzian*
*COMERCIAL, PUBLICITAT I DISTRIBUCIÓ *

[...]
oposició i revocació del consentiment a La Directa, S.C.C.L a C. Riego, 37,
bx. 1a, 08014, Barcelona. Tenen dret a realitzar una reclamació davant les
autoritats de protecció de dades. Per a més informació consulti la política
de privacitat a https://cooperativa.directa.cat/
<https://cooperativa.directa.cat/>*