[Ag_lacomunal] Fwd: InfoDirecta. Presentació del grup de suport a Jesús Rodríguez

La Comunal info en lacomunal.coop
Mar Jun 11 09:48:01 CEST 2024

Bon dia,

Si no dieu res en contra, jo miro això de la pancarta, a veure què
costaria fer-ne una com la que ja s'ha fet servir en els actes, per
tenir-la fixa aquí.

B77