[Ag_lacomunal] Informació pel butlletí intern

Irene Garcia administracio en iridia.cat
Jue Jun 20 11:00:00 CEST 2024

Bondia!

Des del GM teníem pendent tenir un butlletí intern per fer traspàs d'informació, en breus el tindrem en funcionament, disculpeu la demora!

La idea és poder traslladar-vos informació de temes que passen dins del GM, i pensàvem aprofitar també per que sigui un espai on les coopes pugueu actualitzar com esteu o dir el que us vingui de gust.

L'enviarem cada dia 1 de mes (excepte al setembre perquè vindrem de l'agost). Entre el dia 20 i l'últim de mes us demanarem la informació per enviar-lo. Rebreu un correu per omplir la informació via mail (si preferiu Telegram m'ho dieu, cap problema).

Així doncs, em podeu fer 5 cèntims molt breument de com esteu com a cooperativa? El que vulgueu compartir estarà bé, si algun mes no voleu dir res quedarà en blanc i no passa res.

Teniu fins el dia 27 de juliol.

Gràcies!

Irene Garcia
Gerència tècnica i econòmica
616 563 877
---
Irídia, Centre per la Defensa dels Drets Humans
C/ Riera d'Escuder 38, Nau 1 baixos | 08028 Barcelona
693 563 529 (General) - 693 287 323 (SAIDAVI)

[image]
[Facebook](https://www.facebook.com/CentreIRIDIA/)[Twitter](https://twitter.com/centre_iridia)[vimeo](https://www.instagram.com/centre_iridia/)[vimeo](https://t.me/Centre_Iridia)
[www.iridia.cat](http://www.iridia.cat/)