[Ag_lacomunal] Assemblea Criteris Organitzatius + comptes 2023 + CR 28/05

Míriam Blàzquez Mizzian comercial en directa.cat
Jue Jun 20 17:06:16 CEST 2024

Gràcies Irene!!

és només una pàgina? és que no me'l deixa descarregar (per reenviar a la
coope) i només veig la primera plana.

Moltes gràcis GM!!!
Mimi,.

Missatge de Irene Garcia via Ag_lacomunal <
ag_lacomunal en listas.sindominio.net> del dia dj., 20 de juny 2024 a les
13:53:

--
*Míriam Blàzquez Mizzian*
*COMERCIAL, PUBLICITAT I DISTRIBUCIÓ *

*AVÍS LEGAL: Aquest missatge i els seus arxius adjunts van dirigits
exclusivament al seu destinatari, podent contenir informació confidencial
sotmesa a secret professional. No està permesa la seva comunicació,
reproducció o distribució sense autorització expressa. Si vostè no és el
destinatari final, per favor elimini-ho i informi'ns per aquesta via.
PROTECCIÓ DE DADES: De conformitat amb el que es disposa en la normativa de
protecció de dades personals, Reglament (UE) 2016/679, li informem que les
dades personals i adreça de correu electrònic, seran tractats per La
Directa, S.C.C.L. amb la finalitat de gestionar la nostra agenda de
contactes, atendre les seves sol·licituds per via electrònica així com a
efectes històrics. Les dades es tractaran sobre la base del seu
consentiment, execució d'un contracte, o el compliment d'obligacions legals
i els interessos legítims d'empresa La Directa, S.C.C.L El termini de
conservació de les dades serà l'establert en la normativa aplicable, com a
mínim. Pot contactar amb el responsable, així com exercir els drets
d'accés, rectificació, supressió, portabilitat de dades, limitació,
oposició i revocació del consentiment a La Directa, S.C.C.L a C. Riego, 37,
bx. 1a, 08014, Barcelona. Tenen dret a realitzar una reclamació davant les
autoritats de protecció de dades. Per a més informació consulti la política
de privacitat a https://cooperativa.directa.cat/
<https://cooperativa.directa.cat/>*