[Ag_lacomunal] Projector sala polivalent

Irene Garcia administracio en iridia.cat
Jue Jun 27 16:55:37 CEST 2024

Bones!

Hem penjat el projector del sostre de la polivalent, hi ha un cable hdmi que baixa fins abaix, força llarg (esperem). El projector es pot girar també cap a l'altra paret, i es pot inclinar.

Proveu-lo i si us falta alguna cosa em dieu. Si us interessa podem valorar posar un Chromecast per projectar via wifi sense cable, però es perd qualitat i a vegades falla, si ho volem m'aviseu i miro com fer-ho, si es pot, perquè el projector no permet connectar més hdmi

Abraçades!

Irene Garcia
Gerència tècnica i econòmica
616 563 877
---
Irídia, Centre per la Defensa dels Drets Humans
C/ Riera d'Escuder 38, Nau 1 baixos | 08028 Barcelona
693 563 529 (General) - 693 287 323 (SAIDAVI)

[image]
[Facebook](https://www.facebook.com/CentreIRIDIA/)[Twitter](https://twitter.com/centre_iridia)[vimeo](https://www.instagram.com/centre_iridia/)[vimeo](https://t.me/Centre_Iridia)
[www.iridia.cat](http://www.iridia.cat/)