[BuruTek] DA! Kabi@: Abenduaren 8ko aukerak aztertu

Gorka Julio gorka a bildua talaios.coop
Ast, Urr 10, 08:31:18, CEST 2019

Moldatu dut apur bat proposamena egokitzeko daukagun denborara. Begiratu
eta esaten didazue.

19/10/9 22:20(e)an, Gorka Julio igorleak idatzi zuen:

--
------------------------
Gorka Julio

           `-+shdNNMMNNdhs+:`
        .odNMmyo/:----:/oydMMdo-
      /dMNy:`              `:sNMd/
    :dMm/`                     /dMm/
  `sMN+      ````` ````````````  /mMy`
 `hMd.   /hNMMMMMNdMMMMMMMMMMMN`  `hMd`
 yMd`   +MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMy    `dMh
:MM-    yMN+----:MMMMo--------`     .NM+
hMy     `ym.    /MMMN.               sMd
NM+       `:-   hMMMd                /MN
NM+            `NMMM+                /MM
hMy            /MMMN.                sMd
/MN.           hMMMd                `NM+
 hMd`         `NMMM+       `        hMd
 `dMd`         dMMMh       s`     `hMm`
  `yMN/        .mMMMm+:-:+h-     :mMh`
    /mMd/        /ymMMMmh/`    :hMm/
      /dMNs:`        `      -smMm+`
        -odMNds+/--..--:+sdNMms-
           `:oydmNNMMMNmdyo:`

BuruTek posta zerrendari buruzko informazio gehiago