[BuruTek] DA! Kabi@: Abenduaren 8ko aukerak aztertu

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Iga, Urr 13, 19:02:35, CEST 2019

19/10/13 13:04(e)an, aimar igorleak idatzi zuen:
> Ez dakit nola egongo naizen denboraren aldetik, ahal badut iruditxo bat
> egin dezaket.
> Bestela eta besterik ez badago nigatik ere aurrera.
> Ekitaldiari buruzko kartelik egingo da? Zelan ikusten duzue?

Kaixo:

Bai, logo bat izatea ondo etorriko litzaiguke. Nik behin-behineko baten
zirriborroa egin dut, agian, oraingoz erabil genezakeena:
https://ikusimakusi.eus/pub/2019/burutek-logoa.svg
https://ikusimakusi.eus/pub/2019/burutek-logoa.png

Badakit ez dela ondo sumatzen baina suposatzen da marra eta puntu horiek
zirkuitu elektroniko batena direla. kar kar kar...

Diseinuak egiten ezagutza gehiago duen norbait ea ideia hori balia
dezakeen logotipo profesionalagoa egiteko! Edo guztiz desberdin bat.

Ondo izan,
Txopi.

BuruTek posta zerrendari buruzko informazio gehiago