[BuruTek] DA! Kabi@: Abenduaren 8ko aukerak aztertu

Izaro izarobasurko a bildua disroot.org
Al, Urr 14, 08:39:27, CEST 2019

Kaixo talde!
Beno nik ez dakit parte hartzeko denborarik izango dudan, baina
pantailaren beste aldetik jarraituko zaituztet!
Logoa izatea oso ondo legoke, eta Txopik bidalitakoa niri behintzat
gustatzen zait, behin behinekoa izan daiteke, eta nik ere ez  nuke
hezkuntzakoarekin nahastuko! ;) Ni ere ez naiz oso artista gauza
horietarako eta!
Beste aldetik pad-ean sartzen saiatu naiz, eta:  "> 404 Not Found/
nginx"  erantzun dit... ez omen du aurkitzen...

Animo denoi eta ea elkar ikusteko aukera dugun!

Izaro Basurko Pérez de Arenaza
izaroblog <http://www.izaroblog.com> | @izaro <Pleroma; > | Friendica
<https://libranet.de/profile/izaro>
/XMPP: izarobasurko a bildua disroot.org
/
19/10/13 19:02(e)an, Txopi igorleak idatzi zuen: