[BuruTek] DA! Kabi@: Abenduaren 8ko aukerak aztertu

Dabid dabid a bildua sindominio.net
Al, Urr 14, 14:36:48, CEST 2019

Kaixo guztioi,

Nire ustez, logo proposamena oso ondo dago, eskerrik asko Txopi. Ados
nago egiten duzuen hausnarketarekin ere :)

Tira, ba kontrako iritzirik ez badago, gaur gauean bidaliko dut
formularioa, egindakoan abisatuko zaituztet.

Ondo izan.

--
Dabid <dabid a bildua sindominio.net>

Gizarte askeak, software librea!
https://laborategia.eus/

Links:
------
[1] http://www.izaroblog.com
[2] http://mail.sindominio.net/./#NOP
[3] https://libranet.de/profile/izaro

BuruTek posta zerrendari buruzko informazio gehiago