[BuruTek] DA! Kabi@: Abenduaren 8ko aukerak aztertu

Dabid dabid a bildua sindominio.net
Al, Urr 14, 20:30:19, CEST 2019

Kaixo guztioi!

Listo, formularioa bidalita. Mezu hau erakutsi dit:

    Eskaera proposamena ondo gorde da. GOGORATU, guneko arduradunak
    oneritzia eman arte ez dela behin betikoa. Edozein zalantzarako
    kontakturako atalean informazioa.

Tira, Gorkak abisatuko gaitu :)

Ondo izan!

19/10/14 14:38(e)an, IR-Iñigo Guevara Gracenea igorleak idatzi zuen: