[BuruTek] DA! Kabi@: Antolakuntza orokorra

aimar aimar a bildua nodo50.org
Al, Urr 28, 13:39:29, CET 2019

Kaixo.

Erantzunik jaso ez dudanez nire kabuz karteltxo bat egin dut, igual ez
da erabiliko baina hor nire ekarpena, zirriborro bat da.
https://blog.betavulgariscicla.com/wp-content/uploads/2019/10/burutek_a8.svg
https://blog.betavulgariscicla.com/wp-content/uploads/2019/10/burutek_a8.png

Beste alde batetik, imaginatzen dut materialaren aldetik Kabi a bildua k
proiektorea etab etab edukiko dituela arazo gabe, eta ez dela material
askorik beharko. ez?

Geratzen dena orduan hizlari dinamizatzaile lanak banatzea da?

Besarakada bana.