[BuruTek] DA! Kabi@: Antolakuntza orokorra

Gorka Julio gorka a bildua talaios.coop
Al, Urr 28, 13:42:03, CET 2019

Aupa,

Komunikazioa, Durangoko Azokako komunikazio taldeari pasako zaio, hortik
ere zabaltzeko, baina denon lana da deialdia hedatzea.

Baliabide aldetik, Kabi a bildua n proiektorea edo hobe esanda pantaila bat
izango da, ordenagailu bat behintzat, audio ekipoa eta sarea.

Animo

19/10/28 13:39(e)an, aimar igorleak idatzi zuen: