[BuruTek] Errekaleorren burutu genuen asanbladaren akta

Dabid dabid a bildua sindominio.net
As, Ira 24, 14:44:35, CEST 2019

Kaixo,

Bai, Iñigok dioen bezala ulertu nuen nik ere. DA!-n etorkizuneko
jardunaldia eta beste zenbait ekintza antolatzeko bilduko ginela.

Esaldi horrekin esan nahi nuena, zera da, DA!-n zerbait antolatzekotan
geratu ginela (hurrengo erronkei aurre egiteko bilera).

Ondo izan.