[BuruTek] Errekaleorren burutu genuen asanbladaren akta

Gorka Julio gorka a bildua talaios.coop
As, Ira 24, 14:36:29, CEST 2019

Aupi,

Ulertu nuena izan zen, egun horrean burujabetzaren inguruan azalpen
orokor batzuk eman, hezkuntzaren inguruko kezka eta zerbait egituratzen
hasteko beharra azaleratzea.  Elkarrizketa zabaldu nahi dela esan eta
elikatzeko, ahalko balitz norbait ekartzea, adibidez Kataluniako
esperientzietatik. Horretarako, goiz bat edo behar dena egiteko aukera
egon daitekela Kabi a bildua n kultura digitalaren plaza DA barnean.

Ba hoixe

19/9/24 11:11(e)an, IR-Iñigo Guevara Gracenea igorleak idatzi zuen:

--
------------------------
Gorka Julio

           `-+shdNNMMNNdhs+:`
        .odNMmyo/:----:/oydMMdo-
      /dMNy:`              `:sNMd/
    :dMm/`                     /dMm/
  `sMN+      ````` ````````````  /mMy`
 `hMd.   /hNMMMMMNdMMMMMMMMMMMN`  `hMd`
 yMd`   +MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMy    `dMh
:MM-    yMN+----:MMMMo--------`     .NM+
hMy     `ym.    /MMMN.               sMd
NM+       `:-   hMMMd                /MN
NM+            `NMMM+                /MM
hMy            /MMMN.                sMd
/MN.           hMMMd                `NM+
 hMd`         `NMMM+       `        hMd
 `dMd`         dMMMh       s`     `hMm`
  `yMN/        .mMMMm+:-:+h-     :mMh`
    /mMd/        /ymMMMmh/`    :hMm/
      /dMNs:`        `      -smMm+`
        -odMNds+/--..--:+sdNMms-
           `:oydmNNMMMNmdyo:`

BuruTek posta zerrendari buruzko informazio gehiago