[Eh_hacklab_sarea] Gasteizko asanblada 11/08

ru66 ru66 en sindominio.net
Mie Oct 2 15:13:20 CEST 2024

Kaixo, hurrengo astelehenean gaztetxeko asanbladara joango gara lekua
eskatzeko. Horretarako beharko genuke ordua eta zenbat denbora egongo
garen. Nire ustez, ondo heltzeko eta gauzak egiteko denbora izateko,
17:30 hasiko nintzen eta 3 orduz edo eskatuko nuke. Hori eta gero
kontzerturen bat egongo balitz igual pixkat lehenago joan beharko
ginateke.

Ondo iruditzen bazaiuze hurrengo astelehenean joango gara horrekin
gaztetxera.

Agur,
Rudy