[hackmeeting] Re: [Kernel Panic] alt 2600

Pere Picornell p.picornell en stel.net
Mie Dic 12 22:09:01 CET 2001

oooooooooooooooooooooohhhhhh happy hacker!!!!!!!!! ostiassss quins temps! :_))

Em van encantar, pràcticament va ser el que em va introduïr al món
aquest... bé, de fet aqui em vaig quedar (cony encara no en sé de linux
imagina't xD).

Està molt bé perquè va ser capaç d'agafar un crio com era jo amb idees
bastant anades de la bola, i fer-li entendre la autèntica essència de la
cultura hacker.

És com el típic que s'apunta a fer una art marcial per aprendre a pegar, i
un cop allà descobreix un món impressionant de coneixements, filosofia, de
cultura... en fi, ja callo que m'emociono massa xD

suposo que happy hacker és aquelles publicacions de la Carolin Menrel crec
que es deia, titulades "mostly harmless hacking noseke" o algo aixi xD

vaig a mirar

c-yu!