[hackmeeting] Re: hackmeeting in italia

xavi lorajoler en paranoici.org
Dom Mar 30 10:31:01 CEST 2003

me pienso que ya os debe haber llegado, pero por si acaso:

* * *

[catalano] 17.03.03 El proper hackmeeting italià es farà a Torino

A l'assemblea del pre-hackmeeting que s'ha desenvolupat durant el passat cap de setmana al Strike de Roma en l'àmbit del Kaos Tour en benefici del projecte Autistici.org/Inventati.org, s'ha decidit la localització del proper hackmeeting. Es desenvoluparà a Torino en els dies immediatament precedents a aquells de la festa de Radio Blackout, encara no hi ha una data exacta, però sempre entre el juny i el juliol del 2003. Hi ha la intenció de realitzar seminaris bàsics al costat d'altres d'elevat nivell tècnic i d'altres més encara que tractin qüestions com Hacktivisme, Open Source, Filosofia GNU, Cyber-rights, EUCD, DMCA etc, mentre, com durant les edicions passades estaran prohibides les càmeres de vídeo i les màquines fotogràfiques digitals a l'interior de l'event. Per la publicitat del Hackmeeting es farà servir un poster semblant a aquell de l'edició 2001 de Catania (A4 en blanc i negre) amb la intenció de poder ser fotocopiat i difós per tota Itàlia en temps rapidíssim, me
 ntre els media oficials seran Candida TV i Radio Cybernet.

[spagnolo] 17.03.03 El próximo hackmeeting italiano se celebrará en Torino

En la asamblea del pre-hackmeeting que se ha desarrollado el pasado fin de semana en el Strike de Roma en el ámbito del Kaos TOur en beneficio del proyecto Autistici.org/Inventati.org, se ha decidido la localización del próximo hackmeeting. Se desarrollará en Torino durante los días inmediatamente precedentes a aquellos de la fiesta de Radio Blackout, con fecha  todavía no fijada, pero siempre entre junio y julio del 2003. Entre las propuestas hay seminarios básicos al lado de otros de alto nivel técnico y otros más aún que tratarán de temas como Hacktivismo, Open Source, Filosofía GNU, Cyber-rights, EUCD, DMCA, y otros más, mientras, como en el pasado, estarán prohibidas las cámaras de vídeo y máquinas fotográficas digitales en el interior del evento. Para la publicidad del hackmeeting se utilizará un poster similar a aquel de la edición del 2001 de Catania (A4 en blanco y negro) de manera que pueda ser fotocopiado y difundido en toda Italia en tiempo rapidísimo, mientras lo
 s medios oficiales serán Candida y Radio Cybernet.

* * *

saluti da Barcellona ;)

(respuestas si las hubiera en cc, que no estoy suscrito a la lista)
--
"hem de transformar el pessimisme de la inteligència en l'optimisme de la voluntat" (Antonio Gramsci)

ciao
xavi: lorajoler en paranoici.org
http://hacknet.tk/~xavi