[hackmeeting] elkarrizketa??

LEGARDA GARAMENDI, ELIXABETE legarda_eli en eitb.com
Vie Oct 17 12:24:20 CEST 2003

Aupa Euskadi Gazteako Elixabete Legarda naiz.
Zuei buruzko hainbat albiste irakurri eta gero, ez daukat batere argi hau
den zuekin bat egiteko biderik egokiena baina tira saiatuko naiz.
Elkarrizketa bat egitea gustatuko litzaiguke zuetako norbaitekin. Euskadi
Gazteare Salgai saioan, datorren ostiralean, urriak 24an, goizeko 09.00etan.
Elkarrizketa euskeraz beharko da izan eta telefonoz egin dezakegu.
Norekin? Zein telefonotan? ....Zuekin bat egiteko bideren bat erakutsi
egidazu mesedez, mail baten bidez edota 94.401.24.16 telefonoan goizeko
13.00ak arte.
Eskerrik asko. Elixabete.