[hackmeeting] [Mercadal] he recibido este email ...

domingo domingo.munoz en gmail.com
Lun Sep 19 21:26:28 CEST 2005

este:

--------------------------------
bon dia!
avui he xerrat amb en dídac. tot tira endavant!! només me falta averiguar lo
del telèfon,està donat de baixa. buscarè el nombre i el titolar.
vos envio la normativa d'ús del recinte firal des mercadal, vosaltres el
tema de la taxa no el considereu encara no està vigent.
gràcies. ens veim

y me adjuntan los archivos normativa.sxw y sol·licitu.sxw, no le he
preguntado aún si quiere que se los rellenemos, sabes algo d1d4c? ...

taluego