[hackmeeting] HackMeeting: Base de enchufes olvidada - Base d'endolls oblidada

Jaume jsoler en hacktivisme.org
Dom Oct 15 15:03:01 CEST 2006

Hola molt bones Hacktivistes! Suposu que ara estareu desmontant i no
estareu gaire per el correu.
A veure... Ahir vaig portar una base d'endolls que vaig deixar al media
center. És una base de color negre amb un interruptor de color taronja.
El vaig marcar, a sota hi ha una etiqueta amb el meu nom (Jaume Soler i
Mir) i el meu tel 657...091.
Agraïria a veure si ho poguessiu donar a algú del KernelPanic (la monica,
kike, hubble, balckhold...) ja els hi passaré a buscar un dia d'aquests
per Barcelona.

---

Muy buenas hacktivistas! Supongo que ahora estareis desmontando y no
estais pendientes del correo.
A ver... Ayer dejé una base para enchufes en el media center. Es una base
de color negro con un interruptor de color naranja. Ya lo marqué por
debajo con mi nombre (Jaume Soler i Mir) y mi telefono 657...091
Agradeceria podierais darselo a alguien del KernelPanic (Monica, kike,
hubble, blackhold...) despúes ya pasaria a buscarlo por Barcelona cuando
los vaya a ver...