[hackmeeting] Re: [Kernel Panic] Fwd: cabezudos

candela candela en riereta.net
Lun Oct 2 14:54:47 CEST 2006

hola

si et va b el dimecres.
vaig parlar amb andrea d la qimera i me va dir q serie.
tambe reculliriem la burnstation d miles i ara parlant amb la tati m'ha
dit q te hardware per a llevar a mataro. fem la cullita d tot? podries?
el dimecres la fibra sera oberta pq hi ha jornada d curro.

ciao!