[hackmeeting] Acta Assemblea 17-Sep-6

F.J. Sánchez (aka DeSTRuC) destruc en gmail.com
Lun Sep 18 01:54:23 CEST 2006

2006/9/18, Enric <enric en musaik.net>:

> 8. Aigua/WC/Dutxa.
>
> Hi ha 2 WC i 4 pixaderos. També hi ha una dutxa.
> Per obentenir aigua pel WC necessitem dipòsits de 1000l. Si algú pot
> disposar-ne que ens avisi als del CSOA. De moment tenim una piscina de
> plàstic i ens en portaran una altra. També falten tubs de PVC, colzes,
> per fer la instal·lació.
> Respecte a la dutxa, es comenta de no dutxar-se per tres dies, i si algú
> ho veu molt necessari, es comenta que hi ha dutxes de camping a 20 euros.
>
> Respecte l'aigua potable, hi ha una font molt a prop del CSOA.

Creo que la higiene debe de tenerse en cuenta, ya que algunas personas
sudamos mucho y yo personalmente me siento un poco incómodo sabiendo que mi
olor corporal pueda estar disgustando a la persona que tenga al lado.

--
Hack your Mind.
Okupa tu mente.