[hackmeeting] Propuesta de merchandising

marcos gonzalez elmailpersonal en gmail.com
Mie Sep 20 17:31:03 CEST 2006

Doncs jo penso que seria millor menys samarretes i mes suadores,
perque estarem a l'octubre i vulguis o no la gent voldra posarsela.

200 samarretes i 100 suadores??

Penso que el preu de la suadora no es car i que fer 300 samarretes pot
produir excedents

Salut!

Marcos Gonzalez