[hackmeeting] MANIFIESTO HACKMEETING 2006

Ferriol ferriol en musaik.net
Mie Sep 27 14:06:54 CEST 2006

Bones Hector,
(traducido al castellano más abajo)

M'agrada molt el manifest, és molt canyero !!!!!!
Però penso que potser és massa llarg i potser massa específic en el punt
de les DRM i tal i tal, és un manifest i sembla una exposició. Crec que
el manifest ha de dir que en pensem i potser contindra enllaços a
explicar allò que no s'entengui. Dins i tot no cal entrar tant en
detall. Crec que sent tant llarg i detallista pot fer que se'l llegeixi
poca gent, tot i que això no ha de ser un criteri gens determinant.

Me gusta mucho el manifiesto, es muy cañero !!!
Pero pienso que quizá es demasido largo i quizá demasiado espcífico en
el punto de las DRM i tal i tal, es un manifiesto i no una exposición.
Creo que el manifiesto debe exponer lo que pensamos i quizá contener
enlaces a lo que no quede claro. Incluso creo que no es necessari entrar
en detalle. Creo que siendo tan largo i detallista puede hacer que haya
poca gente que se lo lea, aunque no debe ser un criterio determinante.

Salut i amor !

En/na Hector Muñoz ha escrit: