[hackmeeting] Recepció massiva de notificacions de errada en l'entr ega de correu

Quique quique en sindominio.net
Jue Sep 28 12:32:20 CEST 2006

On Mie, 27 de Septiembre de 2006, 12:29 pm, Xavi dijo:

> Bon dia a tots. Avui, al treball m'he trobat amb un cas extrany que es el
> que podeu veure a l'imatge adjunta. Sabeu a que pot ser degut?

A que alguien se ha dedicado a enviar SPAM usando tu dirección de correo
como remitente.

Por cierto, si por alguna razón te ves obligado a usar Hasefroch, al menos
no uses el Outlook Express... Thunderbird no es KMail, pero no está mal.

--
The assumption that
what currently exists must necessarily exist