[hackmeeting] [off topic] fingerprint en ordenadores

Blackhold blackholdmailer en gmail.com
Mie Jun 6 17:54:00 CEST 2007

bones,
jo tinc un portàtil amb fingerprint d'aquests, però de moment no hi ha els
drivers per linux, hi ha algun projecte però encara està bastant verd.
Pancake l'altre dia em va donar una web on hi havia un programa que servia
per fer coses amb el fingerprint i linux...

jo ara mateix la cosa més útil que li veig és entrar al sistema i una
utilitat que seria una passada adaptar és que amb cadascun dels dits
poguéssis obrir una aplicació diferent, s'ha acabat tenir icones dels
programes a l'escriptori o en una barra, tens 10 accessos directes a les
puntes dels teus dits (i 20 si t'animes a utilitzar els dits dels peus
jajaja!)

Blackhold