[hackmeeting] Tema medios

xabi rakentz en euskalerria.org
Mie Oct 10 14:19:21 CEST 2007

Aqui va la traduccion.
Yo os puedo ayudar con el tema de medios, llegare mañana a la 21:00.
Pero os adelanto que nada de camaras, ni nombre, ni fotos.

PRENTSA OHARRA (euskera)

Prentsa ohar honen bidez jakin arazi nahi dizuegu Urriaren 12, 13 eta
14ean zortzigarren Hackmeeting-a ospatuko dela Gernikako Astra
gaztetxean. Puntu ezberdinetako 300 bat hackerren parte-hartzea espero
da eta noski, Gernika inguruko eta adin guztiko jende mordoa ere.

Proiektu askoren hazia erein eta horrenbeste makina eta garun bildu,
nahastu eta bateratu zituen aurreko edizio arrakastatsuen ondoren
(Barcelona, Leioa, Madrid, Iruña, Sevilla, Menorca, eta Mataró),
aurtengo hackelarrea kultura teknologiko, telematiko eta komunikatibo
sozial, kritiko, autoeraikitzaile eta ireki bat sendotzeko pausu bat
gehiago izango da.

Internetera lotutako ordenagailu sare bat izango du oinarri taller,
hitzaldi eta proiektu informatiko, teknologiko eta telematikoz josirik
egongo den topaketa honek. Tailerren artean hardware birziklaketa, usb
lampara frikien sorkuntza, mediawiki, etb. aipa daitezke; hitzaldietan
sotware libreari oinarrizko sarrera, birtualizazioari buruzkoak,
kriptografia, segurtasuna etabar luze bat. Ostiralean 19:30etatik
aurrera eskubide digital, adierazpen askatasuna sarean eta
jakintza-zirkulazio librearen aldeko manifestazioa egingo da Gernikako
kaleetan barna.

Gure prentsa taldearekin harremanetan jarri nahi badezute telefono
hauetara dei egin dezakezue tfno: XXXXX edo eta helbide honetara idatzi
eposta: XXXX Gonbidatuak zaudete,