[hackmeeting] Camisetas por encargo

Blackhold blackholdmailer en gmail.com
Vie Sep 14 13:57:06 CEST 2007

zona de barcelona, si queréis quedamos un día y me dáis el dinero y me
encargo de comprar las camisetas, además llegaré antes y así seguro que
tendréis.

Blackhold

2007/9/14, Bermus <bermus en gmail.com>:

> Si, eso era el segundo paso, una vez encontrada la persona que las compre,
> decir la talla...pero weno...  ¬¬
>
> Bermus--->Chico, negra, S.
>
> Salut

> No a la sgae, no al canon, visita:
> http://bermus.googlepages.com

Blackhold

Respect free software communities and use free and/or standard formats while
sending attached files. Files such .doc, .xls, are formats that don't follow
the standard rules and may cause problems on viewing or in the format of the
text when these are opened with programs where thousands users communities
develops free software. So that I ask for the files that are sent to me, to
be odf, ods, odp, svg, png or in default pdf. Thanks you a lot...