[hackmeeting] [Hckrs] Acción en la calle - Manifiesto

..:: 1uC4 ::.. esparver en gmail.com
Mie Feb 27 12:54:14 CET 2008

VERSION EN GALEGO POR IaRRoVaWo

Hola! Aquí va la traducción :). Esta en gallego normativo... el
reintegracionista no se me da muy bien :).

---------------

Manifesto: Cultura libre XA!
Convoca: Cibercidadáns
Texto:

¡Aforre cartos! ¡Non pague canon de soportes dixitais!

- Por que protestamos?
Esiximos que o acceso á cultura sexa un dereito e non un negocio.

Hai moita xente que enche a boca,
con iso de que os artistas teñen que comer,
sen acordarse de que os produtores son os que máis gañan,
que actúan como intermediarios (especuladores),
eles son os proxenetas da cultura,
porque a prostitúen e a mercantilizan.

E permitilo, chegou ao seu fin.

Que imos facer?
Imos saír á rúa, a facer ruido e a protestar pacíficamente.

E onde?
Frente ás sés da Sociedade Xeral de Autores e Editores (SGAE).

Como podo axudar?
Apresentándote diretamente na sé da túa cidade á hora acordada, ou
colaborando coa difusión deste manifesto.

Protexe os teus dereitos!
Protexe a túa liberdade!
e non esquezas co canon
Vixila a túa carteira!
------------------------------

Repito: "E isto chegou ao seu fin." ;)

2008/2/27, Free <fr33manz en gmail.com>:
> Me he olvidado la cabecera, rectifico...

>  >
>  >
>  > > Hola,
>  >  >
>  >  >  Con la ayuda de cigku, presento el manifiesto.
>  >  >  -------------------------------------------------------------------------
>  >  >  Manifiesto: Cultura libre YA!
>  >  >  Convoca: Ciberciudadanos
>  >  >  Texto:
>  >  >
>  >  >  ¡Ahorre dinero! ¡No pague canon de soportes digitales!
>  >  >
> [...]

:: SoLo LoS PeCeS MuErToS SiGuEn La CoRRiEnTe ::

:: Nosotros nacimos de la noche. En ella vivimos. Moriremos en ella.
Pero la luz será mañana para los más, para todos aquellos que hoy
lloran la noche, para quienes se niega el día, para quienes es regalo
la muerte, para quienes está prohibida la vida. Para todos la luz.
Para todos todo. Para nosotros el dolor y la angustia, para nosotros
la alegre rebeldía, para nosotros el futuro negado, para nosotros la
dignidad insurrecta. Para nosotros nada. (Fragmento del manifiesto
Zapatista en Náhuatl)::