[hackmeeting] fechas para el HM

Blackhold blackholdmailer en gmail.com
Mie Jul 23 11:24:02 CEST 2008

definimos una fecha limite para definir las fechas? 30 de Julio os
parece bien? tenemos 1 setmanita para ir definiendo...

si quereis abro un doodle con las fechas propuestas o las cercanas...

Blackhold

+++++++++++++++++++++++++
Material SCG08
http://associacio-aoe.org/scg/charlas
Respect free software communities and use free and/or standard formats
while sending attached files. Files such .doc, .xls, are formats that
don't follow the standard rules and may cause problems on viewing or
in the format of the text when these are opened with programs where
thousands users communities develops free software. So that I ask for
the files that are sent to me, to be odf, ods, odp, svg, png or in
default pdf. Thanks you a lot...