[hm] [offtopic][Fwd: [HL-Nòmada] Taller generadors i bateries 12/12/09 16:00 Pati Can Marchal]

3l3ctr0du3nd3 3l3ctr0du3nd3 en noblezabaturra.org
Vie Dic 11 10:31:38 CET 2009

el taller se ha trastaladado d sitio.

2009/12/10 Fabiola Punset <elleflane en gmail.com <mailto:elleflane en gmail.com>>

     hola!!
     *_
     CANVI D'UBICACIÓ_*; EL TALLER DE GENERADORS I BATERIAS ES FARÀ EL
     PRÒXIM DIA 12/12/09 A LA UNIVERSITAT LLIURE DE LA RIMAIA 16:00H, AL
     CARRER CASANOVES Nº17, METRO UNIVERSITAT, perque diguin el que
     diguin per quan ja no et queda res, sempre et queden els ocupes.

     Com veieu la ROSoR de Can Marchal, m'ha liat, i no tinc cap trucada
     i ara tinc aquest missatge que em diu que no té cap subvenció. M'ha
     dit que li havien concedit, però que ells mateixos s'havien oblidat
     d'entregar un paper i que finalment no es fà el taller.

     Així que comparem 20 kits, cada kit surt per 8 euros, i carlitos es
     el encarrgat de recollir la pasta (el bote) i de fer de seguretat.

     nikola & elle & ruiditos

     2009/12/10 ROSOR ALBERCH <rosor60 en hotmail.com
     <mailto:rosor60 en hotmail.com>>

         Hola Elena,
         ahir vaig intentat comunicar amb tu i avui també, t'he deixat un
         missatge al móbil. Per donar-te la mala notícia:
         finalment no es fa cap taller el dissabte, em tingut problemes
         amb la subvenció i qem quedat fora. Em sap molt de greu! jo hi
         portava des del juny fent papers, temps, diners amb móbil, etc.
         Bé, les ajudes no sempre acaben essent ajudes. Ens truquem i
         n'acabem de parlar.
         Moltes gràcies per tot i disculpa totes les molèsties!
         Rosor