[hm] [programación] video: ¿cual es tu parte mas hacker?

3l3ctr0du3nd3 3l3ctr0du3nd3 en noblezabaturra.org
Jue Oct 21 01:36:13 CEST 2010

hecho
http://sindominio.net/hackmeeting/index.php?title=2010/Nodos/%C2%BFCual_es_tu_parte_m%C3%A1s_hacker%3F

--
El preu que paguen les persones bones per la seva indiferència en els
assumptes públics és ser governats per malvats.