[hm] Fwd: [HL-Nòmada]CAP DE SETMANA 11-12 de SEPTEMBRE

3l3ctr0du3nd3 3l3ctr0du3nd3 en noblezabaturra.org
Jue Sep 2 11:37:54 CEST 2010

yo en principio ire.
como esta lo d dormir?
podeis preguntar a la gente del csoa, por favor?
estaba pensando llevar ya las mascaras d pingüino q tengo y las camis q
haya.
hay algun lugar seguro donde guardarlas? (dos cajas medianas)

David Francos (XayOn) wrote:
> Ey! ¿Os vemos por zaragoza este finde entonces? =)

El preu que paguen les persones bones per la seva indiferència en els
assumptes públics és ser governats per malvats.
Plató