[Nembé]Actualitzant continguts i WikiSéWikiVull

44kbps 44kbps a gmail.com
dij des 2 02:13:17 CET 2010

Ei gent, a la llista ja en som un més, en Joel!

Envio aquest correu per anunciar que ja he començat a treballar en el petit
fil que vaig proposar: Servidor d'estar per Casa:
http://hackerspaces.org/wiki/Hs-garrotxa/Servidor_d%27estar_per_casa

No està acabat encara, però si hi voleu fer un cop d'ull per si hi ha alguna
falta d'ortografia, incogruència, etc...

Per cert, a la mateixa linia de FES, NO PROPOSIS, creo un espai virtual (que
un cop definit el real pot ser una pissara) on m'agradaria que la gent posés
el que li agradaria aprendre personalment (projectes) i què pot/vol
ensenyar.

Ja he creat un espai al wiki:
http://hackerspaces.org/wiki/Hs-garrotxa/Qu%C3%A8_s%C3%A9-Qu%C3%A8_Vull_Aprendre

He creat una mica el "meu perfil" així tindreu una plantilla per a copiar el
disseny.
Així crec que serà una manera de veure'ns els nostreu coneixaments i poder
fer alguns grups de treballs segons preferències més personals, que després
podem traspassar al wiki de projectes.

Vinga, salut gent! I suposu que sóc el més actiu del grup pq no tinc feina
ni xicota, no? :P