[Nembé]HackerSpace Connectat a Guifi.net (ver. 0.5beta)

Blackhold blackholdmailer a gmail.com
diu des 12 21:18:32 CET 2010

la nostra idea és connectar-lo a granvia16 amb una nanobridge M5 de 25dbi

la resta estic veient a veure què faig... els de guifi-bcn no em
carden ni puto cas (diuen que ténen molta feina) i xsf hauré d'anar a
les males...

- Blackhold
http://marsupi.org
~> conquerint l'aire, alliberant les ones.