[Nembé] Hackaton (arrequeton) Diumenge 19 a les 19h

44kbps 44kbps a gmail.com
div des 17 11:10:45 CET 2010

Molts bones mala gent :P

Doncs parlant amb la Black, aquests dies em va informar que està convocat un
Rikiton (ups, perdó és que no puc evitar la rima...) un Hackaton.

Que què és un Hackaton? doncs http://en.wikipedia.org/wiki/Hackathon

O sigui que seria trobar-nos per centrar-nos el algun tema tècnic i
treballar sobre aquest de manera col·laborativa.

Així doncs convoco el Hackaton per aquest diumenge 19 de Desembre a les 19h
de la tarda.

Seria interessant que fessim, entre tots una proposta pel Hackaton
(arreketon...)

El lloc ja el sabeu, F53-2. Els que tingueu portatil porteu-lo i hi haurà a
disposició un ordinador portatil amb dos targetes de xarxa i la connexió a
Guifi.net.

Vinga, salut!

(S'agrairia, es confirmes assistència, perquè si no m'en vaig a fer birres
jo :P)