[Nembé]Fwd: Re: Hackaton (arrequeton) Diumenge 19 a les 19h

knoppix as xarxagarrotxa a gmail.com
diu des 19 23:17:43 CET 2010

Si jo crec que millor entre setmana també
Totalment d'acord proposem un tema ..
vinga
SAX!Salut Xarxa i amor!

El 19 de desembre de 2010 23:06, Carles Pagès <page a cubata.homelinux.net> ha
escrit: