[Nembé]Microcontroladors barats

44kbps 44kbps a gmail.com
dll des 27 01:54:09 CET 2010

Per cert, tinc una joguita nova! (que em va cagar el tio que gairebé li
esperreca l'ojaldre!)
Una placa arduino Uno[1]!!!

Ja podrem jugar una mica i si ens hi fiquem segurament vindrà el meu germà
amb la seva i els seus coneixaments d'electrònica!

Fem una quedada "d'electrònica"? La programem ja?

Jo lluis de moment ja tindré feina amb l'arduino. Gràcies per informar!

[1]http://arduino.cc/en/Main/ArduinoBoardUno