[Nembé] [local] Estat actual

44kbps 44kbps a gmail.com
dis nov 20 20:38:10 CET 2010

Moltes bones gent a veure anem al gra, us informo de l'estat del local.
En Knoppix ja ho va veure, hi tenim tres sales:
La prioritària és la primera sala per començar a treballar:

*Sala trasteig amb sofà, endolls, futurs ordinadors sobretaula.
  1) S'ha d'acabar de collar el cable de xarxa a la paret (el que donarà
xarxa al HL). Muntar-hi una roseta RJ-45 per connectar al switch/AP.
  2) S'ha d'acabar de pintar les parets. Encara hi ha pintura, s'ha de
comprar rodillus i si som dos/tres persones s'enllesteix desseguida.
  3) Taula. Dilluns aniré a en Bessora que s'ho miri i em faci un
pressupost. Si no es dispara molt ja ho pago jo. Ha de ser una taula collada
a la paret que vaig de banda a banda.

*Entrada: Col·locar i passar un drap als armaris i estanteries que ja hi ha
i muntar un PC de consulta i biblioteca.

*Els afores gèlits.... Doncs això és una zona gran pro que dona directament
a fora i carda un fred de collons. Jo de moment no tocaria res d'aquesta
sala fins més endevant. És ideal per fer-hi cursos, però anem a pams (com
diu en roco)

Jo ara mateix tinc disponibilitat total d'horaris així que ja sabeu.
El dilluns/dimarts jo m'hi posso, qui s'apunta?