[Nembé]Estat de comptes actual (provisional, he perdut la "factura" de la instal·lació elèctrica)

44kbps 44kbps a gmail.com
dis gen 22 21:01:44 CET 2011

2011/1/22 Lluís Batlle i Rossell <viriketo a gmail.com>

> intensiu....
>
> Molt bé!
>
> Com està el tema calefacció? :)

Doncs tinc una magnífica estufa d'aquestes que va amb una bombona de butà!
Si l'engego una hora abans q ens trobem tindrem la sala calenta...
Més endevant es podria ficar una estufa de llenya però s'hauria de ficar
molt de tubo fins a dalt...
Si algú sap posar calefacció, radiadors, etc i vol fer una aportació,
benvingut :P