[Nembé]BattleMeshv4: xerrades, com implementar Mesh i esperant resultats de proves de concepte de Batman, BabelZ, BMX i OLPC

Blackhold blackholdmailer a gmail.com
dll mar 21 10:38:55 CET 2011

felicitats per el curro... llàstima que haguéssim de marxar degut a
problemes passats que van acabar l'explotar dissabte a la nit...

diumenge us vau perdre la calçotada que van fer els de la greda a santa pau!

- Blackhold
http://marsupi.org
http://summercamp.cat
~> conquerint l'aire, alliberant les ones.
~> un procés en background també consumeix recursos