[Nembé] HackPaper

jsoler a hacktivisme.org jsoler a hacktivisme.org
dim jun 4 14:44:52 CEST 2013

Molt bones gent, suposo que recordeu que des de #F53Hack es va iniciar
un "HackPaper" a l'estil dels e-zines dels 90.

Es va iniciar un Pad (etherpad) per a poder fer el bolcar d'idees i
articles: https://n-1.cc/pad/p/g.oWARBXHxNVYqq71f$517e8ec70f715
(recordeu que heu d'estar registrats a n-1.cc per a poder fer canvis)

Ara que alguns articles i/o receptes ja estan més madurs els vaig
traslladat a la Wiki del Grup del HackerSpace:
https://n-1.cc/dokuwiki/1648790/

Espero que els disfruteu i ENCARA FALTEN COL·LABORACIONS!!! -per no dir
que la majoria d'articles els estic fent jo...- Va, animeu-vos gent,
encara que només sigui un article-recepte com per exemple aquest:
https://n-1.cc/dokuwiki/1648790/doku.php?id=esborrar_de_forma_segura_un_fitxer_shred

Salut, SAX!