[Nembé][Donatiu] 4 Routers LinkSys WRT54G

jsoler a hacktivisme.org jsoler a hacktivisme.org
dij jun 6 22:11:34 CEST 2013

Es pot provar però tenen un hardware limitat per fer mesh.

Penso que fer una xarxa Mesh per "estar per casa" poden funcionar.

Knoppix, tu antenes de linksys podries aconseguir?

A 2013-06-06 19:24, knoppix as escrigué: