[Nembé][Donatiu] 4 Routers LinkSys WRT54G

jsoler a hacktivisme.org jsoler a hacktivisme.org
dij jun 6 22:37:52 CEST 2013

Bé la qëstió no és que vull fer sinó tb què hi volem fer entre totes.

Penso però que el tema Mesh crida l'atenció als presents. I les antenes
vull dir les que porta per defecte el router.

Per cert, jo ara mateix sóc al HS, perquè no ho discutim aquí amb unes
birres i uns pitis? :P

Salut!

A 2013-06-06 22:15, knoppix as escrigué: