[Nembé] [Aclarament WRT54G4]

jsoler a hacktivisme.org jsoler a hacktivisme.org
dij jun 6 22:45:33 CEST 2013

[He vist que havia enviat el mail només a en Carles...]

Ara m'els he estat mirant i exactament són:

*WAP54G v3.1 sense antenes.
*WAP54G v3.1 amb antenes.
*BEFSR31 v4.2 Switch Ethernet .
*WAP54G amb una antena.

He trobat a OpenWRT:
*WAP54G:
http://wiki.openwrt.org/oldwiki/openwrtdocs/hardware/linksys/wap54g

Serà qüestió de provar a veure què i documentar-ho...

Quina decepció... jo que pensava que eren WRT54G...

A 2013-06-06 19:22, Carles Pagès escrigué:
Quina versió són? Perquè a les noves que no són *GL* em sembla que
l'openwrt no
hi 'quep'.