[Nembé][Aclarament WRT54G4]

jsoler a hacktivisme.org jsoler a hacktivisme.org
dis jun 8 16:41:32 CEST 2013

Si no tinc malentés, parlant amb en pau, un dels dev de qmp, utilitzen
Batman, m'equivoco?

El tema de suportar-ho a LiveBox ara mateix és una raó de pempins (quan
vagi funcionant F53Hack podem fer comprar de alix per exemple)

A 2013-06-08 16:38, knoppix as escrigué: