[Nembé][Aclarament WRT54G4]

Lluís Batlle i Rossell viric a viric.name
dim jun 11 08:59:53 CEST 2013

On Mon, Jun 10, 2013 at 11:55:22PM +0200, jsoler a hacktivisme.org wrote:
> Potser vaig entendre malament, merci per l'aclariment.

Res, haurem de provar-ho. :) Però pel que entenc, el seu sistema BMX és a espai
d'usuari; això vol dir que ho podem provar amb portàtils, no cal pas anar
cremant memòries flaix d'enrutadors que ni tenim.

Quan vam provar Babel, OLSR, Batman, ... ho fèiem amb el portàtil normal.

Apa!

> A 2013-06-10 22:52, Lluís Batlle i Rossell escrigué:

Més informació sobre la llista de correu Nembe