[Nembé][Jornades Archlinux i serveis] Diumenge apartir de les 10h

44kbps 44kbps a gmail.com
dim nov 5 13:28:41 CET 2013

Jo en principi m'aniria bé! Un petit resum #epicfail del diumenge:

*Al final només va passar en knoppix i al veure que no només hi era jo va
tornar a marxar.
*En jimmy va venir cap al tard per "problemes logistics" amb la moto.
*Vaig fer un #epicfail al actualitzar la BIOS del servidor (va quedar a
mitges tot i que ara ja està solucionat) Algunes plaques Intel tenen un bug
que no arranca el sistema si tens algun dispositiu usb connectat (gran
cagada i que no han solucionat ni amb l'actualització de BIOS...)
*No vaig tenir temps físic per a instal·lar ArchLinux (moltes hores amb la
puta BIOS...)

Jo segurament m'entretindré aquesta setmana amb el servidor (els matins de
9-10 a 14h)

Així doncs estaria bé definir què volem fer el diumenge. A mi m'agradaria
fer una intro a Java i així repasso una mica els conceptes de l'insti (si
hi ha ganes de fer programació podriem llicar C++ i  Java en tema de
conceptes i codi)

Salut i fins aviat!