[Nembé] Ja tenim 30Mbps en ethernet al HS!

jsoler a hacktivisme.org jsoler a hacktivisme.org
diu oct 13 18:59:49 CEST 2013

Molt bones gent!

Avui hem estat trastejant i hem aconseguit fer un WDS al local de HS.
Què implica això? Doncs que tenim 30Mbps al switch!

O sigui que ja podem trastejar amb els sobretaules i servidors!!!

Vinga, endavant les atxes! Que tinc ganes de fotre mà a ArchLinux i
altres.

P.D. Hem de tornar a fer uns horaris pel local. Jo puc tots el matins
fins les 13-14h i a partir de les 22h. Ah, i per cert, al cicle formatiu
estem aprenent Java, o sigui que us podria ensenyar coses bàsiques i
posar-nos a programar!

SALUT!